divendres, 16 de desembre del 2011

A la pista del blog. No t'aturis. Ara ja saps el funcionament. Pista lliure

PORTAFOLISactivitats5 a la plataforma.
Proposta d'activitats i enunciats per desenvolupar com a peguntes, sens preguntes. És el guió per a escriure.
Cadascú decideix a quin nivell i qualitat de formació (professional i científica) vol arribar.
Ara completareu la fase definitiva de l'avaluació que conduirà a l'avaluació final amb valor social d'acreditació acadèmica.
Encara no hi ha res decidit. Els estudiants (4) que no heu assolit una puntuació =/>50 heu de modificar a millor la vostra manera d'elaborar el coneixement. Els estudiants (12 són molts) que no he pogut avaluar de manera completa no han estat al cas per un motiu o altre que ja coneixen.

Estudieu, penseu i escriviu. I com més escriureu més construcció de pensament fareu.


Seguiré els vostres blogs. MTPp
A blog Educació ComunicActiva teniu l'enllaç de l'entrevista a Howard Gardner sobre intel·ligències múltiplies, 8 i mitja. Vegeu-ho. Ens interessa.

dijous, 15 de desembre del 2011

T9



Cal explicar al blog tots els descriptors del T9 segons el programa havent entrat als enllaços i fet lectures enllaçades.

Sessió seminari:
Lectures qualitat-educació
Centrar-se en una idea clau comentar-la amb relació al contingut del T9 i continguts ja considerats en temes anteriors.
Preparar la intervenció escrita en català. 15-20 línies. Intervenció de lectura oral, clara, pública. (dempeus).